söndag 20 maj 2012

Tack för hjälpen!

Många är dom som har hjälpt mig med flytten till nya boendet och under flyttdagen bjöd jag dom som bar möbler på pizza från stans bästa pizzeria, jag hann inte stå i köket av förklarliga skäl...
Mina föräldrar har varit och är fantastiska som hjälper mig med mycket i mitt nya hus. En dag så gjorde jag en söt efterrätt som var jätteenkel men jättegod för att visa lite av min tacksamhet.
Jag gjorde portionsmaränger med hackad daim i. Över det så la jag lemoncurd, givetvis hemgjord som toppades med grädde, hallon och lite mer daim. Min far var lite skeptisk när han såg hur stora skapelserna var, men han åt upp allt i ett huj liksom jag och mamma. Det kommer definitivt bli repris på denna söta efterrätten som dock kan göras lite snyggare i uppläggningen!

TACK alla ni som hjälpt mig med min flytt!!!


1 kommentar:

  1. Det smakade mycket gott. Äter gärna en till.
    /SIK

    SvaraRadera